Build a house in 30 days!

Hari ni memang best lah sebab log in je blog aku nampak kad jemputan dari Aiz (yang top left blog aku tu) Terus aku klik kat situ. Ada contest! kali ni memang unik dan best gila. Contest dari AIZ BATU CAMPUR.Tajuk contest pun memang gempak lah. Memang aku dah lama tunggu next project dari Aiz. Jom tengok apa benda la contest ni ye...check this out


Rancangan realiti ini memaparkan tentang adik beradik iaitu Nordin, Musa, Tajrid, Hafidz dan Dean yang berusaha untuk menyelesaikan satu projek besar keluarga Aiz untuk membina rumah mereka yang perlu disiapkan dalam masa 30 hari! Video dokumentari kreatif ni diterbitkan oleh FCU PRODUCTION..


 Sebuah rancangan realiti yang mempunyai 4 episod yang dah pun ditayangkan di blog Aiz. di bawah ni antara screenshot family Aiz yang sedang berusaha setelkan projek ni. Usha jom!
 
 mata masuk habuk ke?



 wowowo



 apa benda tu?



briefing

Persoalannya..mampukah diorang untuk menyelesaikan projek ni dalam masa 30 hari? Bak kata orange puteh..wait and see for the next episode



*p/s : he is just awesome!

4 comments:

  1. ^__^ hi... hehe thanks for join yek ^__^ nantikan episode 5 ye untuk tahu pemenangnye.. ^__^

    ReplyDelete
  2. @AiZhai2! most welcome. harap2 menang.ahaks

    ReplyDelete
  3. hohoho join ker?
    gd luck2
    ak tringn nk join
    tapi terlalu mls XD
    harap2 kau mng~
    eh kalau mng dpt berlakon kt stu ke?

    ReplyDelete
  4. @Fakhrur Razi aku punya blog je masuk dalam the next episode

    harap-harap menang la ;p
    kalau tak menang jugak....aku tungu next project Aiz

    ko ni..join la..mana la tau rezeki ko ke

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah