City Ville

baru buka tempat wayang

kedai2 kekurangan barang..tolong2!

siap ada zoo dalam bandar. macam zoo negara. tapi...ada babi hutan. rasa macam nak jual je. heh.

barang yang aku dapat

bukan bandar aku. tapi best dia punya ni! jeles. aku jarang main game ni.so susah mau ke level ni.

cantik dowh. tapi malas nak main selalu sampai level tinggi2. tak rajin.
mula2 aku tak minat sangat nak main game ni kat facebook. tapi bila tengok ada bangunan comel2 ni aku memang geram. sebab aku obses bangunan. dari kecik lagi aku suka betul bangunan cantik2 ni. bandar yang kemas, boleh design ikut kreativiti dan paling penting....boleh letak bangunan kat mana2. flexible! hoho.

tapi aku jarang main...kalau kerap sah2 dah level 50 kot. aku baru level 18. kawan2 aku yang lain semua dah 30 lebih. jenuh nak mengejar. game Farmville pun aku dah tak main...sekarang layan benda alah ni je lah.

aku bukan pemain game tegar........

2 comments:

  1. sudah level 60....bestkan game ni ...hehe

    ReplyDelete
  2. @daddyzkool : mak aih...level 60! huiyo....mesti town gempak kan

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah