Monster





























Penyakit tak boleh diubati. muahaha. sangat teruk muka aku kalau nampak monster ni. it is a monster!

serangga yang sangat agresif pada waktu malam. dia akan merayap ikut suka hati dia dan menyelit di baju2, kain2 mangsa. of course korang tau kan? deym. argh.....aku geli.. bau lipas, mak aih...  Aku kalau nampak lipas 6 batu pun, tetiba tanpa sengaja aku jadi wanita pecut negara. bak kata kawan2 aku, "lipas tu monster".. yes,it is! tak kisahlah apa saiz, apa jenis lipas, aku tak suka. boleh meroyan.

Ridsect : get RID of inSECT!





20 comments:

  1. @ain zulaikha : maceh2. haha

    ReplyDelete
  2. setuju...! sy pun sgt mencik ini haiwan...huh...terbang dan hinggap secara mengejut..ewww..

    ReplyDelete
  3. @tengku puteri : ada geng...yup.lipas suka kejutkan orang...kesian kita kan..sobs sobs

    ReplyDelete
  4. haHaha.. bagi je makan kek lipas tu.. xde la dia kacau.. haHa

    ReplyDelete
  5. hak hak
    kalau Lipas Man tu seorang hero?

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha


    cik scya pun pantang nampak monster tersebut . tak takut .geli jeee eeee

    ReplyDelete
  7. hahahaha..zie pon xsuke lipas! bila jmp je mesti melompat xtentu hala..hehe

    ReplyDelete
  8. haha..kalau tengah mandi pastu tiba2 monster terbang kat awak...habis la..;p

    ReplyDelete
  9. monster ke? nampak comel je lipas ^_^

    ReplyDelete
  10. @ain atika : takut lipas pun kena gelak. hampeh hang. takut gile ni. hahaha :D

    ReplyDelete
  11. @ejulz : kek? haha.
    ha...ari tu try buat kek, tapi jadi kek lipas sebab ada lipas masuk dalam acuan. deym

    ReplyDelete
  12. @aimi dan pakcik hashim : erk! hero? erm...erm....tak nak jugaaaaakkkk!!!
    hahaha

    ReplyDelete
  13. @scya lollita : wuih..uniknya nama. i loike. saya pun geli jugak. sangat geli

    ReplyDelete
  14. @zie : kalau melompat mesti orang ingat kita ni penari kebudayaan. sangat unik wo. muahaha

    ReplyDelete
  15. @lan bingka : jangaaaannnn! minta dijauhkan. choi! hahaha

    ReplyDelete
  16. @halim : comel? comel? haha. macam tu pun comel? rasa nak pijak2 je

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah