Sedapnya Shahir






Kita akan layan lagu yang kita nak layan so aku pun layanlah lagu ni bila teringat or rindukan sesuatu. Ok. Aku dah start merepek. heh. Masa aku pergi Perak,dalam kereta aku dengar lagu ni.


Teringat masa zaman belajar kat Perak, Shahir pulak orang Kampar, Perak...rumah dia dekat je dengan rumah ex roomate aku dulu yang mana dia tu berkawan rapat jugak dengan shahir masa sekolah sampai sekarang. Banyak kenangan masa kat Perak. Kampung halaman aku kat Perak. Sekarang tiba-tiba rasa nak terberak. pppfffttt!

Apa motif aku nih?





p/s: aku nak buat contest tapi tengah cari hadiah yang memberahikan. muahaha.

2 comments:

  1. first time dgr lagu shahrir ni :)..nampak sgt lama xdgr radio hehe.

    ReplyDelete
  2. @nurr kasih : shahir.bukan shahrir. haha gurau2. saya sebelum ni tak tahu sapa nyanyi...sedap gila..rupanya shahir

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah