Contest I'm Proud To Be A Muslimah


Assalamualaikum....hai you all! Wuhuu...Aku telah di tag oleh ici untuk join this contest yang banyak menyediakan hadiah menarik. Rasa nak mencuba nasib. Kalau ada rezeki, alhamdulillah. Apa yang menarik tentang contest ni ialah pada Islamiknya. Kalau nak join, sila klik banner di sebelah ni ye.Hadiah yang aku nak sangat-sangat dan berharap dapat ialah daripada,







 x1 tudung 

 atau

 x1 bag & x1 purse 






Best kan hadiahnya? Cer tengok hadiah-hadiah lain. Lagilah best dan yang aku pilih tu paling aku suka. Okay,sekarang mahu tunjuk doodle muslimah yang nak dipertandingkan. Lukisan ni inspirasi daripada Datin Norjuma punya wajah. Ada penerangan di situ tentang aurat.




Tiga kawan yang aku tergerak nak tag, Khairunnisa, Sha SNSD (hehe), dan Azhafizah

p/s: marilah join kalau sudi.

7 comments:

  1. tq dear join ;) aduhai trtarik dgn doodle skali dgn coretan yg serba sikit tp padat dgn isi~ moga2 brjaya tau :)

    ReplyDelete
  2. @fiq'ra : harap2 macam tu.hehe. terima kasih :)

    ReplyDelete
  3. doodle sis sntiasa plg tbaik..hehe..gudluck sis...cntik muka doddle tu..hehe...

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah