Jom menyamar

 


Memandangkan tarikh tutup adalah esok hari iaitu 23 September, maka aku terpaksa post lagi entri untuk hari ni. Aku nak join sebab tertarik dengan aktiviti menyamar ni. Dengan itu, jari jemariku terus melukis. Jom tengok sama ada aku berjaya ke tak dalam penyamaran ni.











Kalau nak join,sila klik SINI

Keputusan : saya tidak menang. Takpe, aku anggap tiada rezeki. tahniah kepada yang berjaya!!

19 comments:

  1. haha, jadi frame gambar yer..

    interesting...suker ^___^

    Thanks ya join

    ReplyDelete
  2. ahahaha.comel la...nyamar jadi dinding dgn frame.heheh..napa nk lari xmoh kena mita duit ke raya ke??=p

    ReplyDelete
  3. wah...macam orang betul la gambar kat dinding tu..memang tak nampak ni..good luck..=)

    ReplyDelete
  4. kreatifnya.....cntik pnyamarn ni..

    ReplyDelete
  5. muehehe..susah ni nak pikir..da ghupe mengkarun gni maen menyamor2

    ReplyDelete
  6. @nisa : hehe. nampak rupanya.bahaha

    ReplyDelete
  7. @doodlelicious : ekekek.sama2 :D

    ReplyDelete
  8. @doodeedo : haha. berjaya! berjaya la sgt kan.hehe.terima kasih

    ReplyDelete
  9. @jiji : dah lama tak main macam ni ji

    ReplyDelete
  10. comel! heeee...bestnya main nyorok2...heeeee

    ReplyDelete
  11. hehe mesti la nmpak . tapi kalo budak tu tak nmpak kot . btw comel larh ;>

    ReplyDelete
  12. wah!! idea ni sngt sngt sngt sngt menarik!!!!

    ReplyDelete
  13. wahhh...comelll2...:)memang kreatif la nurdani nih...hehe..suke tengok..

    ReplyDelete
  14. @yayath : hehe.saya ke comel?ahaks

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah