Blog raja typo


Hahahahhaha. Ok aku gelak sebab suka tengok header blogger ni yang cute, macho, style dan tough. Oh yeh, header tu simple tapi sangat cantik. Aku suka style macam ni yang tak serabut kepala nak tengok. It's dark, stylized and that's fantastic. 

Blog raja typo sangat sesuai untuk beliau sebab 24/7 typo memanjang. Beliau ni kidal macam aku so halaju menaip tu memang dah boleh kena speed trap la.

Worait. Ini hari ah...wa mau cerita sikit fasal blogger sorang ni yang sangat kreatif. Bakat dia dalam seni ni memang tak boleh nak dinafikan lagi sebab semua hasil beliau dalam kategori superb. All his artworks are amazing and worth watching. I would love to see his work in person.




Tempahan doodle capsule? Okeh, doodle capsule tu sangat comel dan kalau korang nak tempah, sila ke blog beliau dan mula menempah. Gila comel kan doodle macam tu? wuwu..ni bukan nak mengipas hang fi. Tapi disebabkan terlalu suka artworks hang, den jadi teruja sikit. Muahaha.


Aku pernah lukis gambar beliau guna excel and ini hasilnya yang pernah aku kongsikan di entri lepas lepas lepas. Heh. Suka dengan gaya beliau ni dan masa lukis ni tahun lepas so tone bahagian wajah masih tak banyak lagi. Tengah bereksperimen dan sekarang baru la aku buat tone banyak2. 



Dengan itu, fi yang rajin lagi baik hati ni lukis wajah aku. Gambar yang aku bagi tak berapa nak clear sebab black and white.

Sangat cantik hasilnya. Rasa wajah aku macam begitu ayu...hahaha. Serius ayu. Terima kasih sebab jadikan dani secantik itu. Agagaga. Aku kalau nak promote blog seni ni memang meleret-leret sikit sebab teruja. TERUJA.

Dah penat baca kan? Nak tengok karya2 yang lain meh terjah BLOG SUPERFI!!

15 comments:

  1. wah
    menarik!
    thank sebab kenalkan dia...

    ReplyDelete
  2. untungla.. Raja Typo mengganas... haha... memang pun.. hasil artwork Fi memang dasat! pling best dudel kapsul tuu

    ReplyDelete
  3. pergh!!!...blog saper ni..hak3..mekasih dani..terharuuuu tahap dewa nih..mekasih..mekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasihmekasih

    ReplyDelete
  4. fi mmg hebat...gambar yg dia edit sgt cantik :)
    lukisan dani pun cantik gak...
    korg same jela heehee:D
    btw...nanti lukiskan gambar ct kat excel boleh :)

    ReplyDelete
  5. @lelaki ini : sangat menarik dan harus terjah. sama2.hehe

    ReplyDelete
  6. @keri : menarik kan doodle capsule tu.comel gila

    ReplyDelete
  7. @cik tikah : dia suka buat aksi macam tu

    ReplyDelete
  8. @cci : kagum dengan apa dia dah lukis

    ReplyDelete
  9. @ct luna : haha.terima kasih luna. boleh2 :)

    ReplyDelete
  10. What broad daylight isn't today?

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah