Ini komentator tegar saya

Tak mau meleret-leret intro, aku terus nak ucapkan tahniah kepada Cik Tikah sebab beliau ni adalah komentator tegar di blog aku. *firework!! Boom2!


Jadi dengan itu, hadiah karikatur di tepian pantai ni diberikan khas untuk Cik Tikah. Untuk pengetahuan semua, blog beliau ni banyak entri menarik lepas tu dapat banyak respon daripada blogger lain. 


Itu kriteria seorang blogger yang bagus sebab menghasilkan entri-entri yang mampu menarik minat orang lain membaca.


Marilah kita terjah ke blog CIK TIKAH.



p/s : menanti seseorang yang takkan buat diriku menangis. ada? ok merepek. tidur. Zzzzz kroh kroh.

12 comments:

  1. comel sangat!good work dani.kenal juga cik tikah ni.memang rajin komen ^__^

    ReplyDelete
  2. seronoknye bercanda di tepi pantai. :0

    ReplyDelete
  3. nmpknya aku belum cukup tegar lagi ni haha :)

    ReplyDelete
  4. ala, malunya. hehehe.. tq tq tq dani! syg lebih lah. hehe..

    ReplyDelete
  5. @azhafizah : terima kasih. memang patut lah dapat.hehe

    ReplyDelete
  6. @zuk zuhaiza : jangan lupa pakai sunblock :D

    ReplyDelete
  7. @keri ikhwan : so cukup2kan.haha

    ReplyDelete
  8. @cik tikah : kita pun malu. wakaka

    ReplyDelete
  9. bukan saye ke? hoho!

    dah pergi 'jengok' beliau tadi.. :-)

    ReplyDelete
  10. cantik lukisan karikatur ni. background pun nmpk kemas.

    ReplyDelete
  11. @rizal : terima kasih rizal :D

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah