Official T-Shirt

Saiz M dan memang besar sesuai dengan tubuh kecil. Kan?
Akhirnya ahli-ahli yang tempah t-shirt rasmi WLA ni dah pun selamat sampai semalam semalamnya lagi. Bagi yang tak tahu apa itu WLA, meh nak kabor sikit. 



WLA [We Love Arts] ialah sebuah group yang mengumpulkan mereka yang berbakat dalam bidang seni tak kiralah seni lukis ke, seni fotografi ke..yang penting keluarga seni. Beberapa orang anak muda tubuhkan WLA ni sejak tahun lepas dan sekarang dah ada lebih 500 ahli. 


Ada empat admins iaitu, Azhafizah, Firdaus, Syarafi dan aku sendiri. Satu contest dijalankan untuk mencari logo group dan akhirnya Firdaus dipilih sebagai pemenang mengikut undian ahli-ahli group. Logo yang ohsem tu seterusnya dijadikan logo rasmi dan terhasilnya t-shirt khas untuk group. Apa-apa upcoming event, baju tu lah akan dipakai. Kot. Heheh.



Nama blog sekali dekat lengan kanan. Smart tunnel kan?

Sebelum ni pun aku ada kongsi fasal WLA. Itu je la info yang dapat aku ringkaskan dekat sini. Yeay! Dah ada t-shirt ni,boleh la pakai bila ada aktiviti ke apa. Tahniah kepada Azhafizah sebab uruskan fasal baju ni dengan jayanya walaupun banyak halangan.



*t-shirt tu tak basuh lagi dan aku malas nak ''photoshoot'' diri sendiri guna baju tu. cukuplah doodle tu menggayakannya sebab takda sape nak tengok aku ni ha. heh heh.


6 comments:

  1. sy pon amik saiz M..tubuh kecik sesuai la saiz M..rasa rugi x amik lengan panjang sbb kena pakai iner..kalau th sy amik lengan panjang..

    ReplyDelete
  2. memang owhsem.... alhamdulillah tukar saiz ke M n ambil lengan panjang, so sesuai untuk dipakai ke mana-mana...M memang MUAT utk si comel macam kita hehehe.. :P

    ReplyDelete
  3. size XL agak mmg muat tp fit utk bdnku yg 'cumel' nie..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah apa yang dirancang akhirnya jadi kenyataan.terima kasih jugak pada ahli wla yang beri kerjasama..lepas ni ape ape gath leh pakai baju rasmi ni kan.ohsem!

    ReplyDelete
  5. nak jugak t-shirt WLA walaupun dla x aktif sgt tp suke kumpul t-shirt yg ohsem2 ni..cane nk bli ni?

    ReplyDelete
  6. wah geng geng art ni! i love it!

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah