Ini manis

hik hik. *gelak gatai sikit.
Jauhi cacian dalam kehidupan,
Tambahkan amalan di bulan Ramadan,
Kurangkan manis dalam minuman dan makanan,
Tambahkan kemanisan dalam hubungan.



Har har. Pantun macam tak berapa sedap. Tapi harap mesejnya dapat disampaikan dengan harapan semua faham. :)



*Tukar style melukis. Ikut mood. Sekian.

22 comments:

  1. kurangkan manis dlm minuman. elak kencing manis. hihi

    tukar cmne pon tetap tiptop. hee. suke tgok ^^

    ReplyDelete
  2. wah, dani pndai berpantun dh skrg. mne gmbr tunang? nk tgok :D

    ReplyDelete
  3. sweett..nampak matang la doodle ni

    ReplyDelete
  4. dani ngan ncik tunang la 2.. sweet.. kalo sume couple mcm ne kn bgus..

    ReplyDelete
  5. @soly solicious : sweet kan macam tu

    ReplyDelete
  6. @shuhadaothman : jauhi penyakit macam tu. harap kita hidup sihat

    ReplyDelete
  7. Adusss...so suweeetttt & delicious!!

    **Itu bakal gambaran diri sendiri kah?

    ReplyDelete
  8. @cik tikah : tak dapat nak kongsikan di sini. privacy sikit. hehe

    ReplyDelete
  9. @merahitujambu : nampak matang? betul2

    ReplyDelete
  10. @kawaii dysha : insya Allah macam tu nanti. harap2

    ReplyDelete
  11. @nil : harap-harap macam tu lah hendaknya

    ReplyDelete
  12. alolololo... suwitnyaaaa... selamat berterawih.. XD

    ReplyDelete
  13. @aujinz : selamat bertarawih juga ya :D

    ReplyDelete
  14. memang manis. semanis kurma :)

    ReplyDelete
  15. @cik tikah : manisnya kurma ini

    ReplyDelete
  16. len kali suruhlah aku tolong wat pantun .. kahkah

    ReplyDelete
  17. @keri ikhwan : maaf tak dapat hubungi kau. heh heh

    ReplyDelete
  18. Ini memang manis... ;)

    Sempat terberangan kejap aku di tempat 'abang' tu.. hihi

    ReplyDelete
  19. @yousof : hahadoi. impian semua tu

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah