Sama tapi tak serupa
















Aku tak boleh nak bezakan dua benda tu. *sigh.

37 comments:

  1. daun dia mmg susah nak bezakan tp bau daun dia kite boleh bezakan,, (^_^)

    ReplyDelete
  2. hahahaha... lain kali kena bau dulu.. :P

    ReplyDelete
  3. huhu akk wpun dh anak 3,smpi skrg mmg confuse!apatah lagi kalau daun sup tu diletakkan bsebelahan dgn daun ketumbar...

    tapi skrg dh terror sikit,tiap kali nk beli akak gentel dulu daun tu ,kan nanti kuar bau so taulah itu daun ketumbar ke daun sup ke hehehehe

    ReplyDelete
  4. huhu...dulu nieza pon slalu tersalah beli jugak...

    ReplyDelete
  5. eh samlahhh kita pun tak reti bezaaa.

    ReplyDelete
  6. haha..sama la mcm abah, selalu tersalah beli..kalau sikit x pe jgk, ni byk ..

    ReplyDelete
  7. jalan2 cni..salam kenal dari saya :)

    ReplyDelete
  8. daun ketumbar camne lak rupenye ek..same ek dgn daun sup..sadis kan kadang2 kita ni xdpt bezakan..ke kite ni jrg ke dapur..hihi

    ReplyDelete
  9. kah3. senasib.. sy dulu smpai mak mrh2..=.="

    silapnya.. masa beli, daun ketumbar besebelahan dgn daun sup, ingtkn daun sup tu supermarket dh buat kuantiti kecil2.. so xbace label..beli je, murah. skali esok nak guna.. haa! bgegar rumah. xD.

    *daun sup besa2, ktumbr kecil2*

    ReplyDelete
  10. apela. tanyalah tuan kedai tu.
    apa kaitan ngan KB Mall?

    ReplyDelete
  11. I'm not good with groceries too..especially sayur.

    Thank you for your kind remembrance towards me the other day. <3

    ReplyDelete
  12. haha,klu meg lagila x lepas2 nak ingat sayur2 ni.. XDD

    ReplyDelete
  13. biasa la..akibat rajim masuk dapaur cm sy ni lagi teruk agaknyaaXD

    ReplyDelete
  14. HahahahaXD
    The fact is ary pun xtahu nak differentiate..
    HahahahaXD

    ReplyDelete
  15. @brighteye : betul2. kena hidu baru tahu. kalau bau sedap tu, ha tu la chinese celery. mak yang ajar kena hidu dulu. hahaha.

    ReplyDelete
  16. @eila : hehe. baik puan. wakaka

    ReplyDelete
  17. @aleasara : bentuk dia nak seakan2 kan? tu yang konfius terlebih tu. lupa pulak nak bau

    ReplyDelete
  18. @nieyxzha : salah beli kuantiti sikit takpe. kalau banyak, haru

    ReplyDelete
  19. @ascil punye lah : gimme 10! takpe. dah tahu kena bau dulu

    ReplyDelete
  20. @miss nuna : haha. jenuh la macam tu. kena suruh ayah nuna hidu dulu

    ReplyDelete
  21. @fya zainal : kena hati2. takut kena marah lagi. wakaka

    ReplyDelete
  22. @shark : salam kenal juga :)

    ReplyDelete
  23. @cik tikah : takut punya fasal. hehe

    ReplyDelete
  24. @azhafizah : sama macam daun sup cuma warna lebih gelap, besar sikit daunnya. daun sup kurus2

    ReplyDelete
  25. @biskot : patutnya diorang letak label. haha

    ReplyDelete
  26. @keri ikhwan : ala..bajet nak tunjuk pakar. wakaka. KB Mall kan sinonim dengan kes bunuh diri tu. haih

    ReplyDelete
  27. @simplyseoul : most welcome :D

    ReplyDelete
  28. @kiru magu : ikan pun sama. tahu makan je saya ni. ngah ngah

    ReplyDelete
  29. @merahitujambu : kena belajar kenal pasti ni

    ReplyDelete
  30. @ary lee : so, hidulah dulu sebelum bayor. hehe

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah