Tahukah anda


32 comments:

  1. betul2... bercinta sampai syurga...heee.. sweet kan.... =)

    ReplyDelete
  2. tgl nenek je kedua belah ibu dgn abah..syg diorg sgt

    ReplyDelete
  3. sweet jer tgk org tua jalan pimpin tgn.. tp jarang nk jumpe.. harap mcm ni jgk bila dah tua :)

    ReplyDelete
  4. Insya Allah... amin.. doa-doakan la yer...

    ReplyDelete
  5. insyallah.. sgt sweet kat.. kita yg tngok pun bleh rasa bhagianya dorang..hehehe insyallah until jannah

    ReplyDelete
  6. atuk dan nenek..selamat hari raya

    ReplyDelete
  7. Salam.

    Nak jugak jadi salah satu pasangan bertuah tu dani ^_^

    InsyaAllah..set dan usahakan dari skrg :)

    ReplyDelete
  8. suka tengok mereka... sweeeeetttt

    ReplyDelete
  9. Perrnah nampak uncle dengan aunty chinese holding hands when they're walking. Memang sweet amat

    ReplyDelete
  10. boleh rasa kesweetannya sampai ke sumsum tulang

    ReplyDelete
  11. @tengku puteri : hehe sweet sangat. nak romantik bukan hanya masa bercinta je, tapi biarlah romantik tu kekal ke akhir hayat

    ReplyDelete
  12. @merahitujambu : Allah lebih sayangkan mereka. senyum selalu ya :)

    ReplyDelete
  13. @miss nuna : yup sangat jarang. kalau terjumpa, mesti nak tengok lama-lama. hehe

    ReplyDelete
  14. @kawaiidysha : yup until jannah..insya Allah

    ReplyDelete
  15. @nazha anua : selamat hari raya cu

    ReplyDelete
  16. @tinta lana : semoga beroleh macam ni hendaknya. hehe

    ReplyDelete
  17. @fifie : romantik macam tu. usia bukan penghalang. tak perlu malu untuk kekal berkasih sayang macam muda-muda dulu kan

    ReplyDelete
  18. @zulhilmi tempoyak : dah kahwin eh?hehe

    ReplyDelete
  19. cinta bawa ke tua.
    cinta hingga hujung nyawa.

    eh, romantik hingga hujung nyawa.
    romantik bawak ke tua.

    ReplyDelete
  20. @syazwan ceh deraman : romantik kalau bawak ke tua, ada yang kata buang tebiat. tapi sebenarnya romantik macam tu la bagus kan

    ReplyDelete
  21. Betul3x..harap-harap kite pon camtu jugak bile tua-tua nanti

    ReplyDelete
  22. Cantiknya k.dani lukis.Suka prinsip akak mengenai aurat even akak hanya melukis sahaja.

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah