Tak tahan

 

Masa zaman sekolah rendah, waktu rehat memang suka nor mentekedarah air manis. Sirap la paling makcik kantin gemor buat. Serius tak tahan. Bila dah banyak minum air, terus tak menahan dah. Ayat 'ssshhhhh' paling sensitif ketika tu.








Disebabkan tak tahan sangat dah, terus lari ke tandas berdekatan. Segala laluan yang terhalang, aku tepis. Dan disebabkan aku lupa yang tandas sentiasa dalam keadaan lantai tak kering, so,










Jatuh gedebuk kau.Siap terbuang hadas kecik lagi. Pakej. Tukang gelak tu pengawas. Dia punya gelak macam.....ppfftt...



Masa tu memalukan betoi, tapi bila diingatkan balik, ia jadi kenangan yang boleh buat kita senyum sorang-sorang.

29 comments:

  1. hahaha.. tu masa darjah berapa? sy teringat masa darjah 3 merasai kejadian yang sama..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha..siannye..punyalah tahan..kat situ je buang..

    ReplyDelete
  3. kalau ade boy gelak lgi manis cerita nie..

    ReplyDelete
  4. walla..kemain malu tuh..
    siap ter hadas kecik ek..
    heehhe


    aku lak pengalaman..siap gelak besar kuat dan terhadas kecik..opsss..

    now da tarak :)
    hahhaha

    ReplyDelete
  5. hahahaha kann sudahhhhh ;)) * ni nk tuntut ritu kata nk lukis gambar kita man?? mna?? mna???

    ReplyDelete
  6. aku rasa kau terbuang yg besar sekali .baik ko ngaku

    ReplyDelete
  7. haha dah lah di tambah adegan jatuh pulakkk.

    standard ah terkencin dlm kain. takde kenangan tu masa budak skolah cam takbest pulak XD

    ReplyDelete
  8. aiyakkk..ter ehem ehem dalam seluar lah tu..hehehe..alah kecik kecik mana nak pikir sangat kan dani..kenangan tu ^^

    ReplyDelete
  9. @sibudakkurus : salahkan air sirap.hahahar

    ReplyDelete
  10. @#thefikirman : jatuh dalam tandas so takda lelaki :)

    ReplyDelete
  11. @cik zaitul : hahhaha gelak besar sampai terkucil ha.

    ReplyDelete
  12. @jna marcello : ada deal ke hari tu?

    ReplyDelete
  13. @keri ikhwan : perlu ke mengaku benda tak berlaku?ngehngeh

    ReplyDelete
  14. @fyfy liew : kesian sangat-sangat dah ha fy

    ReplyDelete
  15. @azhafizah : kenangan yang buat kita tersenyum :)

    ReplyDelete
  16. @ezan idma : kau gelakkan aku zan

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah