Bantuan Gaza

#PrayForGaza #Illustration

Macam-macam bentuk bantuan yang diberikan kepada saudara kita di Gaza dan tabung bantuan Gaza ni salah satu cara membantu mereka dekat sana. Ha nanti akan ada jualan karya aku di satu pembukaan yang cukup dikenali. *Ala berahsia rahsia pulak. Heee. 100% keuntungan yang diperolehi, akan disalurkan untuk Gaza. Nanti kalau korang datang, jenguk-jenguklah meja jualan den yo. Eh lupa, aku akan bagitahu keseluruhan cerita boleh tahan suspen ni, di entri akan akan akan datang. :)

20 comments:

  1. apakah ini... suspennya.. suspennya...
    macam ada peristiwa besar nak berlaku je..

    ReplyDelete
  2. Alahhh surprise nya. Kita nie dah la bangsa jenis tak sabar. haha. cepat update ye dani

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Lau gitu, lana tunggu entry akn dtg lah, hehehe.

    ReplyDelete
  4. didoakan agar ia berdekatan sini.. boleh membeli sambil menderma juga nanti. amin~ :D

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..hrp bantuan dapat membantu saudara kita di sana.err...apakah dani?nak join..hee

    ReplyDelete
  6. kamu bukak booth kat jualan amal yang ada disebut dalam entri sebelum ni tu ke?

    ReplyDelete
  7. @keri ikhwan ha'ah. besar sangat maknanya bagi aku.

    ReplyDelete
  8. @fifie "bangsa jenis tak sabar"?? hahahahahaha lawak betul fie ni. nanti saya update ye.hehe

    ReplyDelete
  9. @BiskOt ya saya rasa boleh tahan dekat dengan kamu.hehe

    ReplyDelete
  10. @Azhafizah Md Nor itulah harapannya.amin.hehe. meh meh.hehe

    ReplyDelete
  11. amboi buat suspen pulak .. kat mana? bila? next entry eh? hihi .. waiting*

    ReplyDelete
  12. @syaizzalkiz hehe terima kasih. inspirasi mata anak buah tu

    ReplyDelete
  13. @-meeSUPERGIRL- ya saya. nanti akan menyusul entri terbaru berkaitan ini.hehe

    ReplyDelete
  14. event apa? event apa?.. alaaa.. XD

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah