In My Shawls

in my shawls
Antara yang menjadi keterujaan utama aku ialah fesyen. Walaupun aku ni bukanlah seorang yang pandai bergaya, tapi bila aku 'gayakan' pakaian tu melalui lukisan, itu dah cukup buat aku berpuas hati dengan diri sendiri.


Kali ni aku lukis Nurfatin seorang blogger daripada Singapore. Kalau tengok blog Fatin ni, boleh tahan laju jari telunjuk aku dok scroll down entri-entrinya. Korang yang dah lama ikuti blog tak semenggah aku ni mesti dah tahu aku suka lukis berkaitan fesyen sebab blog ni macam galeri seni. Nak je buka galeri seni sendiri tapi takut takda orang datang tengok pun. Buat penuh sarang labah-labah dengan dendangan muzik daripada cengkerik je nanti. *negatifnya.harhar.


Kepada kamu kamu ni, sila la ke blog si cantik manis di,


Blog : In My Shawls


13 comments:

  1. belum cuba belum tahu..try la dulu....mesti ada peminat seni yang akan berkunjung =D

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Kita nyaris ingat tu rambut, pastu teringat yg dani nye prinsip, lukisan pun kena jaga aurat.

    Tapi kan dani, kita duk terimagine rambut alleycats :D hahaha, maafkan kita >_<

    ReplyDelete
  3. mak aih.. kompleks tu nak lukis corak baju...

    ReplyDelete
  4. Comelnyaaaaa! :3 Hello dani! Lama tak singgah sini hehe

    ReplyDelete
  5. fiza pun puas hati dapat tengok lukisan fesyen dani..superb!kagum! suka dgn fashionista walaupun diri sendiri bukan pandai bab fesyen pun..asal selesa je :)

    ReplyDelete
  6. @nini : hehe. memang tak buat pun.buat biasa2 je macam kongsi dalam blog

    ReplyDelete
  7. ye ye... saya dah lama tak datang tapi saya tau minat kamu itu. hehe.. *peace*

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah