Wedding illustration

Tahniah kepada Puan Nur Atikah dan Encik Fakarul Radzi yang dah pun bernikah 31 Januari 2014 yang lalu. Suka pulak wedding dress ni sebab tak sarat dan sangat cantik terutama lace tu. Kepada Puan Atikah dan suami, semoga perkahwinan bahagia hingga ke syurga. Tahniah tahniah tahniah!


Lukisan ni ditempah untuk dijadikan kenangan dan alhamdulillah dengan izin Allah dapat siapkan. Wedding illustration macam ni boleh dijadikan wedding gift for family and friends takpun dijadikan kenangan untuk diri sendiri.  


Puan Atikah adalah antara customer yang sanggup tunggu lama. Serius rasa terharu tapi timbul jugak rasa bersalah sebab agak lama dalam list menunggu. 


Ada sesetengah customer yang mana bayarannya pending, ada yang masih tak respon, kadang-kadang aku ada kerja kat luar dengan projek-projek mega tertentu so kena hold kejap. Lepas tu macam-macam lagi hal tapi aku cuba jugak buat sikit demi sikit. Dalam 50% siap lukisan, aku akan email draft untuk pemerhatian customer so diorang akan tahu progress lukisan, seterusnya faham situasi aku. Harapnya begitu.


Customer dah bayar so kena buat elok-elok. Kalau betul-betul tak sempat gila babeng lepas tu customer pun dah tak nak menunggu, barulah aku refund. Aku alu-alukan customer yang boleh tunggu je sebab kerja ni bukan full time. teheeee...





Khusus kepada bakal pengantin sahaja;

Sesiapa nak lukisan macam tu simply mention, 

'Subejct : Wedding Illustration atau Tempah lukisan perkahwinan atau Order (wedding)' 
when ordering.


Senaraikan :
-tujuan tempahan (untuk kad, bunting, welcome board etc)
-tarikh akhir nak lukisan, 
-gambar atau,
-ciri-ciri.

Kemudian tunggu respon dari saya :p

3 bulan sebelum tarikh yang diminta adalah sangat-sangat digalakkan.


13 comments:

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah