kenapa join BLOG?

hye to all bloggers and visitors. kenapa aku join blog?sebab aku nak share info tentang apa-apa yang aku tahu terutama dalam agama,dunia. bagi aku blog ni membantu kita dapat maklumat.sahih atau tak itu pun kena kaji jugak lah.
selain tu kan..aku suka design.so dengan berblogging aku boleh la market design aku so dari situ boleh dapat duit kan.boleh buat service. BLOG aku ni bukan diari. semestinya tak ok! aku just share apa patut je.bukan semua nak kena dedahkan sebab 1 dunia kot boleh tengok! light2 sudah..


tapi prinsip aku..aku hormati apa-apa jenis blogger kat blog ni.ada yang ayat skema ke,sempoi ke,semua benda nak share ke and lain2 aku tak kisah sebab itu hak masing2.janji jangan mencarut bagai sudah.


p/s: maaf penggunaan ''aku'' bagi yang berusia

No comments:

Post a Comment

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah