Blogger wanita mana yang blognya tidak berwarna pink?

Sepanjang aku blogwalking,kebanyakkan blogger wanita menggunakan tema pink sebagai template blog. Eh ada ke blogger lelaki guna pink? Kalau ada tolong kabor kat teman. Aku singgah je mana-mana blog wanita, mesti pink jugak yang aku nampak. Tak salah pun guna pink sebab masing-masing ada warna kegemaran tersendiri kan.Cuma banyak betul yang pink.

Warna pink ni memang lembut,comel,sweet dan sinonim dengan wanita. A few je yang tak menyukai warna ni atas sebab-sebab tertentu. Mungkin dia macam jantan sikit or pink bukan pilihan sebab dikatakan warna tu macam untuk orang yang manja.

Aku pilih warna kelabu dan biru untuk blog sebab aku nakkan kelainan dan sesuai dengan sifat yang ada dalam diri aku. Hehe.

Senarai blog wanita ini adalah blog yang tidak mempunyai tema merah jambu dan ke semua blog tersebut adalah blog yang aku follow.




warna pic



warna oren



purple biru



biru



biru



coklat
hijau
blue grey kot
white
coklat
coklat



of cos merah



White



Entri ni bukan nak kutuk blog yang berwarna pink ye...aku cuma nak bagitahu yang kebanyakkan blog wanita adalah berwarna pink. Itu sahaja dan semoga kita dijauhkan daripada aktiviti kutuk mengutuk. Sekian.

12 comments:

  1. heh, pink bukan diri ku. hehe mungkin sebab kita nih bukan girly kot.
    btw thanks :)

    ReplyDelete
  2. @fyza : maybe.hehe.most welcome

    ReplyDelete
  3. pink? serius xbrpe suke. mata pink @_@

    ReplyDelete
  4. @akito : hehe :D sama la jugak.tak berapa

    ReplyDelete
  5. ades! terkono plak..dah memang blog tu kaler Finkkk memang terkono r..heee=)

    selamat hari raya tuan tanah:)

    ReplyDelete
  6. @laskar : den tak mengutuk apo2 pun la.haha

    ReplyDelete
  7. hoho..tp byk je jugak g xpinkk..hehe

    ReplyDelete
  8. I love pink, but not too much...

    ReplyDelete
  9. thanks dani for tagging mine!!! =)

    pink = softies

    blue = cool!!!

    =D

    ReplyDelete
  10. Akak suka kaler lain dr yg lain. Terima kasih ye sbb sudi pilih blog akak. Selamat hari raya

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah