Hadiah doodle untuk kawan-kawan (followers) saya!





Hampir setahun berbelog ni, alhamdulillah dah banyak perubahan demi perubahan aku lakukan. Dulu kawan-kawan (aku lebih suka sebut kawan daripada follower) sikit je, sekarang dah empat ratus lebih. Cukup bersyukur.
Dengan itu, aku ada reka doodle lelaki dan perempuan untuk korang! jeng jeng jeng....semua kawan-kawan  boleh ambil doodle ni kalau sudi dan yang bestnya, korang boleh request nak tukar warna atau corak baju pilihan masing-masing. Bukan semua suka purple kan? So bagitahu je kat aku nak warna/corak apa, terus aku design sementara tengah tak sibuk ni.  
Doodle merah hitam diminta oleh Nurul harnani. so sesiapa pun nak merah,sila ambil ye.




Doodle hijau putih permintaan einz. Aku suka betul baju girl ni. hehe. Einz, sila ambil ye.

Nak buat doodle senang je. Nanti aku ajar cara paling mudah dan cepat.














DOODLE BIRU: Requested oleh mrs.farhan

Ikhlas ni nak bagi kat korang tanda penghargaan sebab sudi ikuti blog tak seberapa canggih ni. Hehe. Sila right click dan save image as. Sekali lagi, sekalung terima kasih kerana sudi singgah,follow,komen dan support blog aku ni. Tanpa korang, tak berjalan kot blog ni. Sekian terima kasih. ahaks.












DOODLE PURPLE:
Dikiri dan kanan ini aku design mula-mula sekali so sesiapa nak boleh ambil. Request bagitahu nak warna/corak apa.
















DOODLE PINK:
Diminta oleh aten dan pink velvet dan sesiapa nak, boleh ambil,tak pun korang nak corak lain ke,boleh jugak. no hal ma....

 Bagitahu je eh. Korang boleh tukar corak dan warna sahaja. Hehehe.










Ini pulak doodle ustad rock diminta jiji. Tak banyak perubahan. Cuma tukar kepada jubah je.









Dibawah ni permintaan syahida nak warna pic. harap berpuas hati. Sesiapa nak,boleh pilih mana2 doodle yang ada di sini









51 comments:

  1. warhhh cantik yerr .purple gitu . ehee . tema raye yerr .

    ReplyDelete
  2. @nisa : tahun ni tak ada tema..main hantam je.haha.

    ReplyDelete
  3. aten nak warna pink boleyh?hihi.both.kalu boleyhh.aten follow awak lama dah,hehe

    ReplyDelete
  4. @aten : boleh2.saya design sekarang.nanti saya attach dalam entri ni dan boleh la aten ambil. terima kasih follow saya! :)

    ReplyDelete
  5. wargh....cm best jep...nak dudel gak....tp nak yg kanak2 punyer...ceh...demand lak...

    ReplyDelete
  6. @einz : itu je doodle yang disediakan.hehe.cuma tukar warna dan corak je.terima kasih taw sebab follow :D

    ReplyDelete
  7. kak dani . nisa tempek doodle tu buat header . ehee . tengs yer ^_^

    ReplyDelete
  8. wahhh.thanks sangat2 tauu.aten amek ekkk.hihi.

    ReplyDelete
  9. malu la aii nak pakai doodle..aku nak jubah leh tak..ekeke..ala2 ostad rock.

    ReplyDelete
  10. Dani, nak biru bolehh?? untuk mr. and mrs.farhan. hehehe. =D

    ReplyDelete
  11. ehhh~ chanteqnyer ... nak amek yg warna pink ni bole? hehehe

    ReplyDelete
  12. @jiji yu : boleh.jubah je.hee

    @mrs.farhan : bisa diatur

    @pink velvet : eh boleh2.

    ReplyDelete
  13. daniii..cutelah baju pink tuh..tomey2

    ReplyDelete
  14. @nur saina : hehe. terima kasih sudi follow :)

    @d_la : tq2. hehe

    ReplyDelete
  15. comelnyer...hehe...xtau nk pick yg mn =.=

    ReplyDelete
  16. @iejjah : pilih2. sekilo 5 hengget.hikhik

    ReplyDelete
  17. dani!!! so sweet of you..thank you..i of cos la nak biruuuu

    ReplyDelete
  18. @kemn : hehe.sila2..sesuai sangat sebab satu untuk husband, satu lagi untuk akak

    ReplyDelete
  19. camtu leh tak einz nak baju wane torquise....atau pun baju corak hijau putih...tp yg laki tak nak sama cm ustz rock tu eh....hahaha

    ReplyDelete
  20. camtu leh tak einz nak baju wane torquise....atau pun baju corak hijau putih...tp yg laki tak nak sama cm ustz rock tu eh....hahaha

    ReplyDelete
  21. @einz : boleh2. bisa diatur ya..nanti saya letak dalam entri. so nak doodle laki yang bukan ustad rock eh.ok2.haha

    @nin : dah ada dah pink dalam tu :)

    ReplyDelete
  22. dear, nak colour mix bley?

    red & black.. ngeee~

    ReplyDelete
  23. @nurul harnani : boleh ajjja...hee.nanti saya masukkan dalam entri ni

    ReplyDelete
  24. nak warna pich boleh? like my blog. shawl2, boleh? :DD

    ReplyDelete
  25. tenks dani....einz suke samping laki tu...cume kureng pd baju pmpn la...hehehe....cm tak sedondon....ngeeeeee.....lau boleh nak sedondon...neway tenks sgt dani da tlg wt kat einz....^_^

    ReplyDelete
  26. thanks.. sy da jadikan profile photo fb.. tp benarka sy edit & crop n letak nama nanie boley?

    ReplyDelete
  27. nurdani: saya mntak doodle warna pink tu blh..

    ReplyDelete
  28. @syahida : sedang disiapkan.harap suka :)

    @einz : alamak.yeke? hehe.takpe,nanti saya tukar je corak baju tu,then saya bagi einz.don't worry

    @harnani : silakan :)

    @farah wahida : for sure.sila2.heehe

    ReplyDelete
  29. kalau nak request bole ? :P * getix

    ReplyDelete
  30. @mrs.farhan : sama2.hehe

    @wanie : gile? haha. terima kasih

    @fya pelangi : boleh je.nak request apo ye?

    ReplyDelete
  31. woww , comel .
    nak amek yg warne pink tuu :)

    ReplyDelete
  32. nk pink lagi. bole tak ? corak, tak kesah :)

    ReplyDelete
  33. sume cntek2..comel2..ske la..eh bolh aja mcm mne nk bt doodle yg cntek mcm neh..?hehe..trungn la bt hsil keje tgn sdri..

    ReplyDelete
  34. @c@PtA!n a!Dz@M : dalam blog ni ada tutorial buat doodle.boleh cuba :)

    ReplyDelete
  35. wahhh, cantikkk ! nak culik bolehh takk? huhuuuu

    ReplyDelete
  36. @ima : culik? jangaaannn......sila ambil ye.hehe

    @qynisma : ambil mana suka tau :)

    ReplyDelete
  37. hye comell lha doddle ... bleyh amik k ???

    ReplyDelete
  38. @lifemustgoeson : ambil le..jangan segan2.hehe

    ReplyDelete
  39. comel!!! suka2..nk jugak bleh tak?

    ReplyDelete
  40. hehehe...yath nak amek 1 boleh x nurdani???walaupun ni da sebulan yang lepas...hahha~~yath amek tau..

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah