Awak curang


Pengenalan mereka bermula di tempat belajar yang mana telah bermula bibit-bibit cinta antara mereka. Kebahagiaan mereka tergambar setiap kali bertemu selepas kelas. Omputih kata, they are in love..








Tak lama lepas tu, dia ternampak teman lelakinya bersama perempuan lain ketika kebetulan lalu di situ. Hatinya hancur bagaikan dihiris-hiris. Perasaan seorang wanita bila nampak lelaki yang dicintai dengan perempuan lain memang perkara paling sensitif tapi dia cuba cool. Kalau nak buat gila pun, memang buat malu je nanti.

Dia cuba buat seperti biasa tanpa menunjukkan sebarang reaksi marah mahupun sedih.










Berkat kesabaran, teman lelakinya tu akhirnya ditinggalkan si perempuan tadi sebab dah sangkut dekat jantan lain yang lebih handsome. Menangis si lelaki ngek ni sebab dipermain-mainkan perempuan tu. Masa tu baru dia teringat kekasih pertamanya.

Dia rasa menyesal sebab tak setia. Ha padan muko eykau.












p/s: tidak berkaitan dengan mana-mana pihak sama ada masih hidup ataupun mati dan yang penting, cerita tu langsung tak berkaitan dengan aku. hee...ok da....:D

8 comments:

  1. warna warni sungguh komik engko

    ReplyDelete
  2. @jiji: haha.warna itu penyeri hidup

    ReplyDelete
  3. huish suka sgt tu..tapi kita kena igt dunia ni mcm roda je..kadang kita kt ats kadang2 kt bawah cuma kita je x sedar..org buat kita suatu hari dia kena juga..

    ReplyDelete
  4. @merahitujambu : yep betul tu. bila dah kena bru tahu betapa sakitnya hati

    ReplyDelete
  5. huhu tak nak terkena :(
    harap2 bakal suami saya tak curang heheeeheh

    ReplyDelete
  6. tu la sape suruh curang.. kan Allah balas cash je

    ReplyDelete
  7. @ain zulaikha : harap2 bakal suami kita setia pada yang satu

    ReplyDelete
  8. @pn yazlynn : cash and carry gitu

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah