Spontaneous Thursday #3 - Majalah Muslimah yang tidak diterbitkan



Ngeh ngeh ngeh...terasa sungguh spontan nak ada majalah sendiri yang fokus kepada wanita muslim. Dalam tu nak selit semua lukisan excel wanita bertudung, tips menutup aurat yang betul dan lain-lain perkongsian agama. Hoho. Ye...memang tak akan diterbitkan sebab ni cuma angan-angan yang gila spontan. Aku pun tak tahu apa motif tapi ini lah namanya spontan. Ye dak?

Nombor 15 tu bermaksud keluaran yang ke lima belas. Bahahaha. Keluaran pertama pun tak keluar lagi tetiba 15. Nampak benor berangannya. Agak-agak kalau ada majalah ghope (rupa) macam ni, korang beli tak? 

Tak???? Ok...takpe.



p/s : dulu teringin nak jadi graphic designer majalah-majalah di karangkraf tapi gua kena dapatkan certificate dalam bidang berkaitan. Tu la...dulu salah ambil bidang. Tunggu lepas kahwin la belajor. Keh keh.

10 comments:

  1. awk tlg terbitkan sy nk beli ni.=)

    ReplyDelete
  2. @cik gigi kaca : haha. inobatif ye

    ReplyDelete
  3. @merahitujambu : harap cik jadi pembeli tegar majalah saya.haha

    ReplyDelete
  4. mmg kreatif dan unik laa u..suka taw..takpa hopefully terTERBIT jugalaa majalah ini ye

    ReplyDelete
  5. @jiji yu : bagus la kalau gitu.hehe

    ReplyDelete
  6. @ieqah : harap2 macam tu jugak.haha

    ReplyDelete
  7. awak kreatif, ade bakat :) Insyaallah suatu hari nnti jdi pelukis agaknye :)

    ReplyDelete
  8. @mrs zacks : terima kasih.hehe.nak jadi salah sorang staf karangkraf.hehe

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah