Me? Cinderella?

I want to go to a birthday party but I haven't got any beautiful clothes. If I became a Cinderella, I'd be very happy to be a princess. I would dress up a lacy dress and wear a lovely white headband on my head. A pink pumpkin coach with two horses. Hey, this is a dream come true. Look at me! Hahahahaha.

Comel tak saya bila berpakaian cinderella tu? Heheh...ye ye..saya tahu sangat comel. Janganlah puji lebih-lebih.. *Erk..aku tak suka sangat buat entry angkat bakul sendiri macam ni. Muahahahaha. 


Ok, sebenarnya pujian korang tu boleh ditujukan kepada seorang blogger hebat dalam mendoodle ni iaitu CCICUTEDOLLYLICIOUS. Cukup terkenal dengan watak-watak dolly yang oh mak aih sangat ohsem!


Beliau dengan baik hatinya buat art trade dolly comel bertemakan cinderella ni kat aku. Sengaja aku minta tema cinderella sebab gaun watak disney tu sangat cantik. Tak sangka pulak ada kereta kuda yang sangat cun tu sekali dengan latar belakang yang memang cantik cantik cantik!.


Terima kasih daun keladi kepada kak CCI. 


Dolly di atas adalah kepunyaan aku ok. Jangan nak ambil plak. Huhu. Sila baca entri sebelum ini yang bertajuk COPYCATERS. Sekian terima kasih.


p/s: When someone's dream become reality, do not sabotage them.

11 comments:

  1. COMEL JEE..x letak watermark..hehehe..mana awok g..rinduu..XD

    ReplyDelete
  2. @merahitujambu : eh ada watermark cci kat baju tu. saya masih di sini.hehe

    ReplyDelete
  3. wah...tinggi sungguh imaginasi tu... ^_^ ape pon semoga menjadi realiti la ek..mana la tau kot2 satu hari nnti kawen naik kete kuda tu..muehehe....

    WLA rindu dani..muehehe... :P

    ReplyDelete
  4. @cci : haha. amin...
    rindu jugak dengan wla

    ReplyDelete
  5. nak jadi beauty and the beast. hehe

    ReplyDelete
  6. dia boleh amik job lukis gambar buku cerita kanak-kanak.. :-)

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah