Ia ada di mana-mana


31 comments:

  1. quack quack..it is every where:)

    ReplyDelete
  2. Ada terjumpa satu video budak perempuan melayu singapore buat gaya mulut itik setiap minit.. Serius menjengkelkan.

    ReplyDelete
  3. bkan cheese.. die ckp keju tu pasai mulut mcm kuek kuek

    ReplyDelete
  4. ahahahah...cer gigit mulut dia...

    ReplyDelete
  5. nak sepak boleh?.. koh koh koh

    ReplyDelete
  6. Kalau nak buat gaya itik kena pergi suntik botox. Baru cun. haha.

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHAHA AHAHAHAHAHAH AHAHAHAHA. Tale berhenti gelak.

    ReplyDelete
  8. adik2 jgn tiru tauuu!!

    *biasanya dani lukis katon tutup aurat.. :-)

    ReplyDelete
  9. super annoying k! hahahahaha :DDD

    ReplyDelete
  10. @nazha anua : kalau kena tempatnya,tak pa. hehe

    ReplyDelete
  11. @yousof : dah tengok. memang rasa kepelikan

    ReplyDelete
  12. @kawaii dysha : hehe ada logiknya tu

    ReplyDelete
  13. @fina fento : hehe. haru biru macam tu

    ReplyDelete
  14. @merahitujambu : gosok dengan kertas pasir je

    ReplyDelete
  15. @aujinz : dialu-alukan. ngah ngah

    ReplyDelete
  16. @fifie : eh tak boleh tu. mengubah. haha

    ReplyDelete
  17. @fyfy liew : *4 jam kemudian.

    ha gelak lagi ke?haha

    ReplyDelete
  18. @blog tips kurus : watak budak2 belum akil baligh. eh2

    ReplyDelete
  19. @wani mn : haha. memang nak tumbok je rasa

    ReplyDelete
  20. hahahha... x suke...x suke.... duck face

    ReplyDelete
  21. @cci : jauhi riak wajah macam tu. hehe

    ReplyDelete
  22. @ezan idma : ini kena lempang bertubi2 ni

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah