Jatuh menjatuhi cinta


Setiap orang akan menjatuhi cinta. Saya juga telah menjatuhi cinta pada bakal imam saya. Adakah awak menjatuhi cinta pada sesiapa?


Kesilapan ayat tu benda biasa dan secara tak langsung mood aku yang ke laut hari ni, dapat la diubati sambil ketawa sopan sorang-sorang depan pc.

19 comments:

  1. memula jenuh nk phm apa yang salah rupanyaa sy menjatuhi fahaman di situ.ahahahah.

    ReplyDelete
  2. saya telah menjatuhi cinta pada lukisan nurdani.awwwww!

    menjatuhi air mata taip benda ni.

    ReplyDelete
  3. dari tempat tinggi kot..sebab tu menjatuhi..

    ReplyDelete
  4. sy sudah jatuh cinta dengan tv mu yg besar dan lebar ini..hehehe

    ReplyDelete
  5. @merahitujambu heheheheeh begitulah menjatuhinya pun

    ReplyDelete
  6. baca tajuk dani, berkerut gak kening.. menda la menjatuhi.. sekali tgok astro direct translate dr google..hikhik

    ReplyDelete
  7. saya juga telah menjatuhikan cinta.... koh koh koh

    ReplyDelete
  8. Menjatuhi cinta. Bunyi macam sastera lah bila dah 2,3 kali baca. Haha

    ReplyDelete
  9. @Aujinz kita sama2 menjatuhi cinta pada pasangan masing2

    ReplyDelete
  10. @fifie wakakakaka. menjatuhi pinggan di rumah

    ReplyDelete
  11. Alamak..lana pun ketawa la,hahaha.

    Dah macamana la nak menjatuhi cinta plak ni, tak reti den cam ni,hahaha.

    Siapalah yg tulis tu.. selamat menjatuhi..kalau mengjatuhi..takpun, mengjatuhikan cinta..parah2.. heh3

    ReplyDelete
  12. Pun boleh menjatuhi tu... Haha.. Nampak sangat kebosanan.

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah