Lampu hijau lampu merah

Nekad untuk tetap meneruskan part time job sebagai part time job dan sampai satu masa aku akan berhenti buat semua ni atas sebab tertentu yang dah lama dok pikir dan nilaikan. Baik untuk diri aku. 


Alhamdulillah Allah bagi pinjam kebolehan ni untuk beberapa ketika dan boleh digunakan untuk menggembirakan orang lain selain dapat income bulanan yang tak berapa nak tetap tapi dapat jugak merasa nikmatnya. Allah izinkan aku buat semua ni dan prinsip yang selalu aku pegang aku dapat istiqamah. Itu dah cukup menggembirakan.


Sepanjang setahun ni banyak benda dah aku dapat. Paling tak sangka penerimaan dan offer datang yang mana aku sendiri tak expect pun. Mula-mula rasa tak bersedia, macam dalam mimpi tapi lama kelamaan boleh la terima sikit-sikit.


Mungkin sampai masa nanti bila aku dah stop dengan blog. instagram dan email, bermakna aku dah tak teruskan melukis gambar orang lain. Koleksi yang ada akan aku buat sebagai portfolio untuk kenang-kenangan.


Itu pasti. :)


ada hint untuk anda : Sabtu ini. Kedai. Bungkus nasi lemak.


16 comments:

  1. Salam.

    Sementara tengah lampu hijau, kita gerak je la kan dani.

    Bila lampu dah merah..berhenti je lah :)

    ReplyDelete
  2. sampai masa, kena utamakan yg utama.

    ReplyDelete
  3. hint tu : nasi lemak kopi- O.. ke. :D

    "lampu merah lampu kuning lampu hijau, u marah u pening nanti bakal/ suami risau" keh3

    slalunya perempuan nanti dia akn tersendirinya minat sstu yg lain. kan. so goodluck utk minat yg lain tu. fokus2. hee~ =)

    ReplyDelete
  4. sampai masa fiza pun begitu juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan fiza. sama2 kita beralih arah nanti.hehe

      Delete
  5. Replies
    1. Alhamdulillah Allah bagi bakat lain2 pada manusia

      Delete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah