Yuna


Yunalis Zarai. Commercially known as Yuna. Singer and songwriter.



Antara lagu Yuna yang menjadi kegemaran aku ialah 'Terukir Di Bintang', 'Lelaki Tak Guna' dan 'I Wanna Go'. Kalau tengah memandu tetiba ada lagu ni, memang terus nyanyi. Tak peduli dah orang lain tengok ke tak. hahah. 



Goyang goyang.... kepala goyang...



Well..benda ni habit. hehe.


Yuna lebih dikenali dengan fesyen turbannya kan?  Aku lebih suka tengok Yuna dengan gaya tudungnya masa mula-mula jadi artis dulu. Cantik. Style Hana Tajima. (rujuk lukisan).


Ramai jugak aku tengok wanita dengan fesyen turban sekarang ni. Ada yang kata selesa sebab pergerakan lebih mudah etc. I did try it out but only on 'special occassion'.



Lepas mandi. Yeah.



31 comments:

  1. lagu dia semua sedap..tapi dh mulai muak dgr..ahahah..jahat di situ...sori haa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak kejamnya. hahaha. biasalah kan, kalau hari2 dengar

      Delete
  2. Cik Kumbang pun hari2 pakai turban jga,& of course lps mandi muehehe

    ReplyDelete
  3. Suka jugak dengan yuna.lagu favourite terukir di bintang.suka jugak gaya hana tajima dia dulu2..turban?ade orang kena gayanya..tapi bile pakai sendiri macam xkena je..heee..untuk special occasion okaylah kan..lukisan dani cantik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :D
      ha'ah betul. ada yan pakai nampak cantik.

      Delete
  4. cantik =) menjadi je..cuma Yuna ni putih he3..skrg tudung mcm alien kan..mmg xsuka tgok..hu3 harap berubah

    ReplyDelete
  5. gua pun peminat kipas susah nak mati yuna #1 fan juga boleh dikatakan

    ReplyDelete
  6. Yuna ni aku syak dia jadikan ulama2 sbg idola dia. tu yg pakai serban.. eh turban..
    Ke perasaan aku je nii... *confused

    ReplyDelete
  7. kita pon pkai turban kadang2...lepas mandi..hehe..
    x minat sangat yuna..tp minat lagu cinta sempura :)

    ReplyDelete
  8. aduihh cun gila dani..tertarik shida hehee ^_^

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah