Header for free

-->
 بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Okay aku tak nak bermukadimah panjang-panjang hari ni, just nak bagitahu kepada semua reader yang aku ada sediakan lebih kurang macam perkhidmatan design header for free bagi mereka yang nak header yang lebih segar, simple tapi menarik.


Sebab apa free? Sebab niat aku nak tolong-tolong je..lagipun nak design header ni tak la susah sangat. Plus,aku suka buat simple header. Tak serabut dan memeningkan,yang penting kemas dan menarik. Yeah....akan ada orang yang akan cakap design aku biasa je blablabla...itu terpulang. Lain pandangan lain pendapatkan. Tak semua akan suka apa kita buat. 

So kepada sesiapa yang rasa-rasa nak guna perkhidmatan tanpa apa-apa bayaran ni, boleh la bagitahu kat komen sekali dengan link blog, mention jugak dekat shoutmix and email aku di ckecikcomeldani@yahoo.com.
Proses siap bergantung kepada tahap kesibukkan aku la. Kalau nak ada sedikit perubahan pada header boleh terus bagitahu melalui email.

Kalau customer terlalu cerewet? hm...harap jauhilah semua tu ok. Aku tolong ikhlas mana aku mampu. Yeah,customer is always right..tapi aku amalkan customer yang relevan sahaja is always right. heeee.



4 comments:

  1. salam Dani..sebenarnya segan nak minta tlg design kan header..tp sbb nurr mmg xreti nak buat dan skrg pun tak ada header lagi..so gagahkan juga minta kat sini hehe..tp serius suka header dani..simple dan kemas :)

    panjang plk komennya hehe..

    ReplyDelete
  2. @nurr kasih : haha. tak perlu segan. saya sedia tolong. nurr email apa yang nurr nak ada kat header. warna,gambar ke,ayat apa. saya akan usaha sedaya upaya saya untuk siapkan

    ReplyDelete
  3. Saya nak Header boleh tak ?
    email : dyla_rock90@yahoo.com
    Dani emailkan dkt sy dlu boleh tak ? :D . Nnti sy reply header yg sy nk mcmmane ..

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah