Jawapan Segmen Think out of the box

 
Jawapan bagi segmen Once I talk semalam:

Sam dan Tony tidak perlu menelefon polis kerana Mark hanyalah seekor ikan yang telah mati setelah tercampak keluar daripada gelas yang berisi air di atas perbuatan Tobby (seekor kucing). Sam dan Tony adalah sepasang anjing.





hahahahahahaha!!! Macam mana lah aku tak berfikir macam tu...muahaha. Haiwan rupanya. Walaupun aku sorang je yang join tapi aku tak kisah. Janji dapat mengerah otak fikir luar kotak apa sebabnya. Kalau ramai boleh la tengok apa yang diorang fikirkan tapi tak apa lah kan...aku tetap bangga dapat join..Hahahahaha. Memang lawak jawapan tu.








Ini kata-kata dari organizer segmen ni:
Tahniah kepada http://nurdaniub.blogspot.com kerana hanya dia saja yang berani menyahut cabaran segmen aku ni. Dan dengan itu, secara automatiknya aku blognya akan tersenarai dalam bloglist aku.


SEE? terus dapat masuk bloglist blogger ni. Syukur..at least ada la orang akan nampak kewujudan blog aku yang tak sehebat mana ni.hehe. thanks to blogger once i talk kerana menyediakan segmen luar kotak yang memang mencabar minda aku ni. Berjalan jugak sistem otak aku untuk berfikir lebih kreatif

2 comments:

  1. tahniah kepada diri kamu nurdani..moga sukses...^^

    ReplyDelete
  2. @zalin onceitalk : terima kasih.amin... :)

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah