Pulangkan pada aku sekarang!

Aku minta baik-baik ni. Tolong pulangkan. Bukan susah pun nak bagi balik. Cuma pulangkan balik je. Kalau ko sayangkan aku ko kena pulangkan. Kalau tak aku memang nak marah ni. Tapi kena jugak merayu......Tolonglah......... pulangkan...pulangkan!!!!!!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Pulangkan air cepat !!! Aku nak mandi ni.........................!!!!!!!!   T_T "



18 comments:

  1. patutla ada bau...x mandi lg yer..hahaha..cian dani..

    ReplyDelete
  2. @d_la : sssshhhh....jangan bagitahu sapa2.hahahahahha

    ReplyDelete
  3. @ayu jazari : muahahahaha. bengang gila ni. bersemangat nak mandi, ku buka itu pili air slow2..slow2 jugak air keluar tapi setitik demi setitik. demn. nak je terjun loji depan umah

    ReplyDelete
  4. yaa.. aku paham perasaan mu..
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. @aujinz : kita serupaaa......

    ReplyDelete
  6. ai... x bayor bil air ke..? heheh

    ReplyDelete
  7. @pha is: amboi..mulut. hahahaha

    ReplyDelete
  8. memang siksa x ada air...pernah merasainya!

    ReplyDelete
  9. @teratai : kan? kan? huhu..rimas badan melekit2..mengharapkan air datang mencurah2 ke ladang gandum

    ReplyDelete
  10. la tak ada air ke. memang seksa tak ada air. tak selesa hidup =)

    ReplyDelete
  11. @cik_sna : aah air tak ada. susah nak menyelesaikan hajat

    ReplyDelete
  12. ish, sp x pulangkan air puteri ni.. xnmpk ke crown kt atas kepala dia? hehe

    jom try ni :D
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/grapevine-saya-budak-hingusan.html

    ReplyDelete
  13. @saiazuan : hahahha. air dah dipulangkan..lega cek..

    ReplyDelete
  14. eh takde air? hehe.. tak mandi lg la ni? ;p

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah