Adore your arts

Halu halu haluuu...ada berita baik nak dikaborkan di sini. Okeh, Group aku iaitu We Love Arts dah pun selamat merasmikan satu segmen menarik untuk korang join.

Penganjur segmen ialah Azhafizah. Ahli-ahli seni lain termasuk aku dan Azhafizah sendiri akan menyumbangkan karya kitorang yang pelbagai ni kat korang! 

Ok2, korang mesti blurr apekenda aku cuba sampaikan ni kan? So, meh baca lagi untuk korang fahamkan.

Copy paste kata2 fiza :
"Tujuan utama segmen ni untuk memperkenalkan/mempromote ahli ahli seni group WLA [WeLoveArts] di samping memperkembangkan bakat yang ada. Dan diharapkan mendapat sokongan dari korang semua.Yang menariknya segmen ni menggabungkan pelbagaikan jenis arts yang akan dijadikan sebagai hadiah kepada blogger yang bertuah.

Ada vector potrait,vector cartoon,karikatur potrait,header flash,doodle,dolly,doodle BFF,vector T shirt dan macam macam lagi."



Segmen ni akan diadakan selama sebulan dan akan dibahagi kepada 4 minggu. Jadi, untuk segmen adore your arts ni ada beberapa bahagian.

Untuk minggu pertama iaitu Segmen Adore Your Arts part I yang bermula daripada 15 Jan 2012 hingga 22 Jan 2012 [jam 11:59pm] korang kena la sediakan entri sebelum masuk minggu kedua.


Syarat penyertaan, pemilihan pemenang dan hadiah yang akan korang dapat, boleh la tengok di SINI.



Untuk minggu pertama ni aku adalah salah seorang penyumbang hadiah. Aku akan menyumbangkan karikatur wajah pemenang macam ni, 


aku sumbangkan benda lebih kurang macam ni

 Penyumbang kedua ialah DD.

Penyumbang ketiga ialah Azhunk

Penyumbang terakhir ialah Azhafizah

Dah puas dan terpesona tengok karya-karya di atas? Nak dapatkan semua ni? Ha kena ingat, segmen adore your arts part I ni hanya daripada 15 Jan 2012 hingga 22 Jan 2012 [jam 11:59pm].

notapinkfiza : Selepas abis segmen Adore Your Arts Part I,akan ada Part II,III and IV.Syarat masih sama cuma penyumbang seni berbeza.Kalau nak join sampai part IV pun boleh.
 

5 comments:

  1. seni itu indah..terima kasih memberi sumbangan bersama dan mempromote..^__^

    ReplyDelete
  2. @azhafizah : sama2.majulah seni untuk diri sendiri

    ReplyDelete
  3. @cik tikah: join tau.best hadiah2nya

    ReplyDelete
  4. @blog tips kurus : dia memang cantik :)

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah