Hari ni hari saya

paint 6.1. hakcipta nurdani.
Usia makin meningkat, ajal makin dekat. Syukur alhamdulillah masih bernafas sehingga ke hari ini. Usia aku sekarang ni dah layak sangat kahwin dan harap putera berkuda aku akan datang culik melamar secepat mungkin. Muahahaha.


Aku berkongsi hari jadi yang sama dengan Siti Nurliyana dan sesiapa yang lahir bertarikh hari ni, selamat hari lahir.


Terima kasih tak terhingga kepada Bika yang sudi buat kek daripada Italy ni. Hurmmm bau Italy tu melekat kat kek. Bhahaha. Sangat cantik kek ni. Sayang nak makan. *padahal memang tak boleh makan. tampo pipi kuat2. 


Semalam birthday Azhafizah, hari ni aku dan Liyana. Dekat2 je tarikh. Heheh.


Sekian. Entri pendek sebab tak panjang. Keh keh.

8 comments:

  1. melekat dua bijik mata ni kat gambar bunga tuu... fuuuuuuuh

    ReplyDelete
  2. Very creative design...*kagum!

    ReplyDelete
  3. May Allah bless u & 'twin'. (>.<)

    age is just a number. huhu!

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun... kek yg cantikl. blh design utk kawin nnt ye. hehehe...

    ReplyDelete
  5. happy birthday smoga diberkati :)

    ReplyDelete
  6. bila nk kawin??jgn lupa jemput..XD

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah