Soalan berulang

Soalan ni memang jadi kegemaran sesetengah orang. Kadang-kadang saja jadikan soalan tu sebagai permulaan untuk berborak. Tapi untuk yang seusia aku ni, 24 tahun dan ke atas, soalan ni boleh tahan sensitif lebih-lebih lagi kalau belum kahwin (macam aku). Kalau tanya tu, tak jadi masalah pun. Cuma..







 ....kalau berlarutan macam ni sehari-hari, mau penuh taik telinga. Ada sorang dua kawan aku, terlalu kerap tanya soalan ni setiap kali jumpa. Dah kabor dah hari tu. Jawapan yang sama. Aihhhhh kadang-kadang kalau terserempak diorang ni, terus lari lintang pukang semata-mata tak nak jawab soalan ngeri tu. Ngehngeh. Rasa macam nak lesing je.









Macam ni.

29 comments:

  1. adinda nurdani,

    Bila nak nikah??????

    HiHiHi

    ReplyDelete
  2. yang tanya tu dh kawin ke??itu soalan susah nak jawap..igt senang nk jawap??spm pon x susah cmtu..=_=

    ReplyDelete
  3. @Fyfy Liew soalan berulang tu lagi kejam.hahahaha

    ReplyDelete
  4. dah kawin pula nnti "bila nak ada anak ??" hehehe. >e<' bosannya soalan kan.

    ReplyDelete
  5. bila awak nak melansungkan perkahwinan?

    ReplyDelete
  6. @BiskOt kadang2 tak patut tanya berkali2 kan?

    ReplyDelete
  7. @EZAN IDMA gerak ke sri damansara sekarang. nak debik mu

    ReplyDelete
  8. da anak, bila nak dpt menantu..eh.. hikhik

    ReplyDelete
  9. hehe, nanti nak kawen, kna bg taw diorang dulu lah. senang! takde tanya2 dah.

    ReplyDelete
  10. @noraauliyya hahah. bijak2. harap2 tak tanya dah la

    ReplyDelete
  11. hehehe. soklan cepumas.lagi2 kalau belom ade boyfren.rasa sentap bile org tnye cmtu.huhu

    ReplyDelete
  12. Buat bodo jer... Aku okey.. koh koh koh

    ReplyDelete
  13. bila nak jemput makan nasik minyak ni. lekasss. :P

    ReplyDelete
  14. @syakey tak buat nasi minyak. buat nasi ayam.hheehehe

    ReplyDelete
  15. soooo...jadiiii...bila nak kawen? hikhik *larikkk*

    ReplyDelete
  16. What's ur email address would luv to get a personalise picture of me like u did with Shea rasol ?

    ReplyDelete
  17. @anon : ckecikcomeldani@yahoo.com

    :)

    ReplyDelete
  18. Hihihi semoga kau dapat bersabar menjawab soalan² yang macam tu.. ;D

    Semoga cepat ketemu jodoh yang baik juga, aamiin.

    ReplyDelete
  19. hahaahahhaha BILA AWK NK KAWEN????

    ReplyDelete
  20. Dani..selamat kena lesing..

    Kalau kena lesung? mesti muka yg bertanya tu jadi teruk cam zombie yg dani lukis,hahaha

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah