Ilustrasi untuk dijual


untuk dijual (bookmark)
Disebabkan ramai jugak buat permintaan nak ilustrasi daripada koleksi baju kak Rina ni, aku dengan suka hatinya buat lagi jualan. Ilustrasi (printed materials - 50 copies only.) ni hanya boleh didapati di butik Rina Salleh Clothing di Seksyen 7, Shah Alam dalam masa terdekat.


Nanti kak Rina Salleh akan update di IG beliau, Rina Salleh Clothing. Mohon follow untuk tahu update-nya ya. Hehe. Bagi yang takda instagram, aku akan umum di blog kalau sempat. Bergantung kepada masa dan keadaan aku. Takut janji  tak ditepati. Heh heh.


Setiap satu ilustrasi ada 10 keping. Aku sebenarnya tak expect pun akan ada permintaan lagi sebab masa tu buat sikit je sebab nak test market dulu.



Ilustrasi yang akan dijual ni dalam bentuk bookmark pulak. Ada...ha itu rahsia. Tunggu siap dulu la ye.



Di butik kak Rina hari tu. Tujuan nak ambil bekas jualan yang digunakan masa opening kak Rina punya butik hari tu, so alang-alang dah ke sana, merewang la mata tengok baju. Rambang mata baq hang. Disebabkan nak cepat, sempat la grab satu blouse. Hehe. 


Lepas kak Rina update mengenai ilustrasi tu, cepat-cepat dapatkan di butik kak Rina ya. Alhamdulillah kak Rina nak tolong jual di butiknya. Senang pembeli nak dapatkan ilustrasi terhad di sana. Kalau ada lagi permintaan, insya Allah aku akan buat lagi untuk koleksi kak Rina yang terbaru. Terima kasih :)

20 comments:

  1. bisnes kencang... tahniah
    jgnla selalu sngat ke butik kak rina tu, nanti cepat plak ko muflis akbt rmbng mata

    ReplyDelete
  2. nak request header free buleh x? lalalala~

    ReplyDelete
  3. Nasib baik nak cepat sempat lah grab satu, kalau nak lambat banyak benar lah blouse yang dibeli. Kikiki. Dah kencanggggg nie bisnes Dani

    ReplyDelete
  4. congrate dani.ni kene beli kat kak rina lah ni ye..kat dani tak boleh?

    ReplyDelete
  5. @Amir Aiman Akashah dik non buat biasa2. alhamdulillah terima kasih :D

    ReplyDelete
  6. @◕ D Y S H A S A H H I R ◕ ala saya tak sempat lagi pos untuk kak dysha. terima kasih tau pos lukisan ohsem tu!!!! muaxxx..ekekekek

    ReplyDelete
  7. @Azhafizah Md Nor buat masa ni kat kak rina sebab saya sedikit sibuk.hehe. tapi nanti ada kot

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah