Wanita, kita yang mana satu?

kiri atau kanan?







p/s : wanita hiasan dunia...
seindah hiasan adalah wanita solehah.

37 comments:

  1. zaman sekarang ni banyak macam gambar kiri. :)

    ReplyDelete
  2. wajah yg sama ke tu? nampak yg kanan tu seperti bercahaya-cahaya wajahnya...;))

    ReplyDelete
  3. aku yang mana satu ek? jap nak fikir... *serius

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko mesti tak baca tajuk kan? menonong baca caption je kan? kan? ngaaa

      Delete
  4. mcm zmn skg dani kbykan belah kiri terlalu bfesyen smpai semua sempit..tp alhmdllah shida lebih kpda kanan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. kita sama-sama nak jadi lebih baik

      Delete
  5. oh... i'm somewhere in between, but still closer to the right side la... kekeke ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kita ke arah lebih baik. amin.. :D

      Delete
  6. cuba jadi yg terbaik insyaALLAH..sy masih tak sempurna.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun macam tu. stokin. hehe. amin...

      Delete
  7. kanan yang terbaik..InshaAllah..jadikan lebih sempurna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.harap macam tu. sama2 kita ya :)

      Delete
  8. biar la saya gemuk dalam pakaian yang besar dan longgar. kurusnya saya hanya untuk tatapan suami.

    saya pilih kanan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. weee...suka2! longgar tapi tak jarang

      Delete
  9. wah, dah lama x singgah sini...cantik header & background blog..
    saya pun nak jadi mcm yg kanan tu..insyaallah masih dlm proses..

    ReplyDelete
    Replies
    1. header & background daripada Azhafizah. hehe

      alhamdulillah..sama2lah kita ya :)

      Delete
  10. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. Subhanallah. suka cara kak dani ^_^ Lain dari yang lain. semoga Allah bantu kita :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...harap kita usaha jadi lebih baik, istiqamah jauh daripada rasa riak dalam diri. amin

      Delete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah