Perbezaan usia namun mereka sama



Apa yang beza tapi sama? Perbezaannya adalah usia dan persamaannya ialah mereka di-vector-kan! Hikhik. Ini lukisan free. Paling atas tu wajah En. Kasih buah hati Merahitujambu. Handsome lagi bergaya dan sama cantik sama padan dengan cik merahitujambu. Serius je mula beliau. Si comel ni pulak Mohd Amin Aizuddin


Siapa Amin?
Seorang pelajar berumur 13 Tahun yang kini sedang menuntut ilmu di Maahad Muhammadi Gua Musang.Lahir di Hospital Jengka,Pahang dan kini tinggal di Gua Musang,Kelantan.Warganegara?Malaysia.Di blog,beliau seorang freelance designer,doodle & flash header/banner.


Saja2 nak mengasah lagi skill lukis sebab rasanya macam dah lama tak melukis. Rezeki anda lah sebab dapat free. Nak lukis vector en.kasih agak susah berbanding Amin sebab baju melayu beliau banyak lipatan. Di bahagian bibir tu kena betul2 detail sebab nak bagi sama dengan reaksi gambar original.


Makin ramai yang dah mula melukis vector guna excel dan hasilnya pun sangat mengagumkan. Aku tiba-tiba rasa bangga sebab rasa macam pendidik excel yang berjaya. Muahaha.

10 comments:

  1. About I tu..Uwaahhhhh....Thanks ye Dani :D

    ReplyDelete
  2. tahniah dani..anda memang hebat mengajar dan mengembangkan bakat.vector dani tiada tandingan..happy for you dani ^__^

    ReplyDelete
  3. aku smpai skang x jadi2 wat bibir ... jd bibir kartun jer..
    spek pun asyik fail jer... -_-!

    ReplyDelete
  4. sifu dani,
    sila beri tunjuk ajar Excel yek. toche! toche! :-)

    ReplyDelete
  5. @blog tips kurus : dalam blog banyak saya sediakan tips.harap membantu :)

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah