Proses nak warna - video

Simple je teknik yang ditunjukkan ni. Harap korang semua nampak tekniknya. Kali ni video edit di Window Movie Maker so kualiti tu lebih baik daripada sebelum ni. Bahaha. Sila hayati video ini ya. Cekidaut! Sila pause playlist korang sebab dalam vid ni ada lagu fofular di masa kini. Agagaga.

oh man....typo! supposed Microsoft tapi tertaip Microfsoft. Arghhhh....meluat aih.

Selepas melihat video ni, agak2 korang faham tak? Lagipun aku ada tunjuk teknik guna print screen sebelum ni so mesti korang faham kan? Tak tahulah bila boleh buat video yang kebabo dan nak share teknik dari awal sampai akhir macam impossible sebab pernah aku record dari awal sampai habis, tapi video cannot be open. Sadis.

Sebenarnya just nak tunjuk melalui video je kat korang semua supaya nampak caranya. dan...aku ingatkan nak selit sikit suara aku ni. Muahaha. Tapi takpelah. Bukan penting pun.


p/s : to wydaz a.k.a Nurul wahida, gambar anda dijadikan contoh sekali lagi. heheh.

11 comments:

  1. sayangnye tenet slow nak tgk video takleh..huu..next time fiza tengok ye..

    p/s:dani sangat rajin buat video.pasni leh bukak akaun vlogging pulak ^__^

    ReplyDelete
  2. takyahla letak suare... tergoda aku nnti... haha
    stakat ni sume teknik yg aku buat rasenya dh betul, cuma kreativiti dn kelenturan tangan yg jdi penghalang.
    Parkinson yg x tau bila nak sembuh

    ReplyDelete
  3. perghhh sungguh pakar...
    agak2 bila nak lukis gambar aku ye? haha

    ReplyDelete
  4. dani kene ajar akak camne wat video camni.... terer terer.... =)

    ReplyDelete
  5. @azhafizah : vlog? hehe. rasa macam nak buat je

    ReplyDelete
  6. @keri : guna mouse or touchpad? digalakkan guna touch pad

    ReplyDelete
  7. @umie : tak tahu nak agak bila.haha

    ReplyDelete
  8. @merahitujambu : sementara ada masa

    ReplyDelete

komen beserta LINK BIRU akan dipadam serta merta. terima kasih.

Copyright © 2014 Reserved to YOUNIQUE NURDANI| Header/Footer Design by Ms.Azhafizah